Katalog zboží
Aviváž pro děti ATTITUDE s vůní Sweet Lullaby 1000 ml (40 pracích dávek)
Popis zboží
Aviváž ATTITUDE s NATURE+ technologií inspirovala síla přírody a vědy; bere ohled na zdraví vaší rodiny i celou planetu.
Tato aviváž ATTITUDE byla vyvinuta speciálně pro prádlo našich nejmenších. Dokáže dokonale zjemnit prádlo celé rodiny. Obsahuje výtažky ze zeleného čaje, který je známý svými antibakteriálními a antioxidačními účinky.
Je vysoce koncentrovaná. Balení vystačí na 40 pracích dávek, což je více, než je u balení této velikosti standardní. Velmi dobře funguje i při nízkých teplotách. Lze použít na přírodní i syntetické materiály. Je vhodná jak pro bílé, tak pro barevné prádlo.
S velmi příjemnou přírodní vůní Sweet Lullaby. Tato vůně je dětsky jemná, uklidňující a potěší celou rodinu.
Vyrobena z vysoce účinných rostlinných přísad. Ekologická. Obsahuje více než 95 % biologicky rozložitelných složek.
Všechny produkty ATTITUDE jsou bez živočišných složek, netestované na zvířatech. ATTITUDE je členem programu PETA („People for the Ethical Treatment of Animals“), což je největší nezisková organizace bojující za práva zvířat na světě.
Pro výrobu produktů ATTITUDE jsou použity 100% obnovitelné zdroje energie.
100% recyklovatelný obal.
Ve výrobcích ATTITUDE najdete jen složky šetrné k našemu zdraví, a to bez kompromisů.
Více o značce ATTITUDE, její filozofii a hodnotách.
Balení: 1 000 ml.
Země původu: Kanada.
Složení: <5% Cationic surfactants (dipalmitoylethyl hydroxyethylmonium methosulfate), <5% non-ionic surfactants (myristyl glucoside, caprylyl glucoside,). Contains also : Aqua / water / eau, glycerin, isopropanol, calcium chloride, camellia sinensis (green tea) leaf extract, sodium hydroxide, beta-ionone*, dihydrocitronellol* gamma-nonalactone*, gamma-undecalactone, methyldihydrojasmonate*, *fragnance (Parfume).
Naše produkty se neustále vyvíjejí, proto se prosím podívejte na obal produktu, kde najdete náš nejpřesnější seznam složek.
Upozorňujeme, že naše produkty vždy obsahovaly vůně přírodního původu (kromě neparfemovaných produktů). Jediné, co se změnilo, je způsob, jakým tyto informace zobrazujeme na našich obalech. Společnost EWG (nezisková organizace "Enwironmental Working Group") požádala, abychom do našeho seznamu složek přidali termín *fragrance (parfém), protože dle jejich interního standardu je nyní třeba povinně udávat, které složky jsou součástí vůně.
Parametry a specifikace
Trvanlivost
Dosud nebylo zveřejněno žádné hodnocení.
Dosud nebyl zveřejněný žádný dotaz.